fredag den 1. oktober 2010

Feje fredag eller 'lesbiske er ikke sensationelle'

Fredag er for mig den dag, jeg punkterer. Jeg ved, at jeg falder i søvn inden vild med dans, hvis jeg drikker en fredagsøl på arbejdet . Fredage er sofadage i grimt, varmt tøj og humør, der heller ikke er til pænt brug og det taler sit eget tydelige sprog, at vild med dans er hele formålet med fredage. Det er nu officielt at jeg er blevet for gammel.

Idag er alle fredages fredag, for oven i det hele har det været faktureringsdag og jeg har ondt i halsen, mega ondt af mig selv og tilmed, oveni hele den nød og elendighed, ynk, klynk og klage, måtte hende den lækre sjove ikke være med i vild med dans mere.

Jeg er helt sikker på at hun røg ud fordi der bare ikke er særligt mange sensationer og sladderartikler i lesbiske.

Se bare Anne Linnet. Hun har fået barn med en kvinde, der er jævnaldrende med hendes egen datter og hun har ikke set nogen forsider på grund af det. 50 anslag og et gammelt billede var hvad det kunne blive til.

Så sjov, smuk, lesbisk dansetrold måtte ud mens Skattekristian danser videre. Og så skrider jeg altså i seng på Maude-måden. Med mine egne konklusioner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...