søndag den 1. maj 2011

Billede af maven

Nu klager jeg jo min nød hele tiden og så igen. Jeg synes selv, jeg ligner et forsøg med gær.

Det eneste, der ud over en belastet forfængelighed er begyndt at genere mig er faktisk, at det ikke længere kan lade sig gøre at komme graciøst op af en sofa. Det bliver en kombination af rullefald og et håb om at lande på benene.

Jeg kan ikke lide at se mig selv på billeder og dette her er ingen undtagelse, men jeg regner med, at der også vil komme et billede eller to af Gizmo, når han entrerer verden, så hvis jeg skal vise ham frem, må jeg kunne leve med at vise mig selv frem også.

(Til gengæld er billedet en lille måned gammelt. Hæh.
Hov! Og forresten taget af Manden inden den lille begyndte at sparke så hårdt, at maveskindet buler og give high fives, som får den stolte fader til at glæde sig på hoppe-måden til han kommer ud til os)

7 kommentarer:

  1. Så stopper du fandme! Du ser da fantastisk ud, alt sidder hvor det skal!

    SvarSlet
  2. Jamen, for helvede, hvor er du lækker!

    Kh
    Lene K

    SvarSlet
  3. Du ser simpelthen forrygende ud Lene!!! Jeg vil se den live snart :)

    SvarSlet
  4. Tak alle tre, det er sødt af jer. Billedet er taget for en måned siden og siden da er navlen begyndt at vende udad, bh-størrelsen gået endnu mere op og jeg har vist taget noget mere på. Hence the rullefald ud af sofaen :)

    @Leo: Hvis det er photoshop, du sidder og roder med klokken 04.17, så hold dig endelig ikke tilbage. Jeg ved, at Manden ikke var tilfreds med lys og skygger på væggen, men selvom motivet kunne trænge til en airbrush eller 14, så er det så vidt jeg ved, ikke ændret...

    SvarSlet
  5. Nej, jeg mener at billedet tydeligvis allere er redigeret i photoshop - ellers ville du ikke være så lækker. Du kan ikke narre mig!

    SvarSlet
  6. Ih det bliver godt for Anton at få en legekammerat :)

    to ord dilute filter! :o)

    Deet gas du er pæn.

    SvarSlet

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...