tirsdag den 17. maj 2011

Sig aaaah

Jeg har ikke været ved tandlægen siden 2006.

Ikke fordi jeg er bange for hverken tandlægen eller smerten, men fordi jeg ikke kan klare den skarpe lugt af konto-tømning der møder mig lige inden for hoveddøren.
I 2006 var jeg hos en mandlig tandlæge, der er gift med den kvindelige tandlæge, jeg har været uvillig kunde hos siden jeg flyttede til Århus.
De har røven fuld af mine penge. Og så får jeg ondt i røven.

Det kan ikke passe at de skal have 350 kr for bare at kigge mig i munden og afgøre, hvor mange penge der gemmer sig derinde. Alt er selvfølgelig nødvendigt at lave så hurtigt som muligt, for ellers får jeg Sars og udslet og tænderne vil smuldre en for en indenfor en måned.

Jeg har altid haft noget, der skulle laves. Jeg har mange fyldninger. Hundedyre plastfyldninger og .. ja.
Indtil klokken 14.40 idag havde jeg ikke været ved tandlægen siden 2006 og mine knæ klaprede, da jeg gik ind i tandlægelugten bag indgangsdøren.

Tosset sympatisk tandlæge, kan jeg konstatere. Ung. Mor til to drenge.
Og på de mange år jeg IKKE har været ved tandlæge har jeg ikke dannet huller, selvom jeg har fortæret noget der minder om Sukkerstokkens samlede lager op til flere gange. Og drukket cola nok til at forsyne den samlede Skanderborg Festival et helt år.

Jeg skal have fjernet en visdomstand og fikset et hul, der er opstået under en gammel fyldning, som faktisk også var der i 2006.

Når det er fikset og jeg har taget visdomstands-fjernelsen som en øver op til fødselssmerten, så kommer der til at gå lang tid igen inden jeg skal derned.

Det virker åbenbart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...