onsdag den 1. juni 2011

Advarsel: Pladderoptimistisk indlæg grundet manglende nattesøvn

Dagen har taget hævn over en nat med brækjernssmerter. Efter at jeg har gået og vugget mit hovede og isposen i hænderne med halvanden times mellemrum, bankede postbuddet på døren, fik lov til at se mig iført en dyne som jeg håber dækkede bare det vigtigste og så var dagen igang.

Ny vandhanedims, så vandet ikke sprøjteejakulerer ud over mig når jeg tænder for hanen.
Gulve støvsuget
Gulve vasket
Kun spildt vand en gang
Gulvtæppe til tørre i solen
Brød, der kun mangler et par timers efterhævning før det skal bages
Udsigt til min mors mad i sommerhus i aften, som jeg tror jeg kan spise uden at flå stingene op.
Smertefri formiddag.

Det kan godt være, at min røv er stor, jeg ligner en der har spist gær og at jeg stadig er kålhoveddukke i ansigtet, men solen smelter det hele væk lige om lidt.
Jeg ved det bare.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...