onsdag den 6. juli 2011

Jeg skal da... jeg skal da vinde det hele!

I weekenden var der Challenge Århus. Det er et tri-stævne, hvor en del af dem, jeg plejer at se i mit fitnesscenter har deltaget efter mange måneders hård, struktureret træning.

Et par af pigerne har fået helt vildt gode resultater og jeg ved godt, at det efterhånden er 17000 år siden (og ca lige så mange kilo lige nu) at jeg løb maraton i Berlin, men da jeg så billederne af den enes ekstremt tynde lår og fine tredieplads, gik det galt.
Jeg har jo ikke trænet seriøst i et par år. Løbekarrieren har faktisk ikke været eksisterende siden 2004. Raceren har været ude siden, men jeg kan til gengæld ikke svømme crawl.

Så sagde vi jo, at jeg på fødestuen afleverer alt det ekstra vand, der fylder min krop og giver mig fede fødder og firkantet fjæs OG at jeg er i stand til at amme, så det ekstra fedt, jeg har lagt til mig også bare tager og skrider, så jeg får så tynde lår som aldrig før.

Plus at min bækkenbund heler på 2 dage og at sønnebønne ikke alene bliver et let barn, men også gør mig til superatlet ved fødslen.
Skulle bare mangle med det smertehav, jeg skal krydse for hans skyld.

Der er sikkert mange der siger, at de der træningspiger så ikke har børn eller hund. Eller have. Det er rigtigt nok, men det sagde vi så ikke spiller nogen rolle. Pfff. Manden bliver nemlig pludselig med et trylleslag til den mest opofrende fader, som klarer alt det der.
Og klapper når jeg vinder medaljer med min flade mave og tynde ben.

2 kommentarer:

  1. Jeg er glad for, jeg ikke er den eneste, der kan få den følelse af at se billeder af andre kvinders ekstremt tynde lår. Og jeg er sikker på du er en superføder, at du lynhurtigt får facon igen, definerede mavemuskler, og at du så bliver en af dem, jeg græder over når jeg ser billeder af. Jeg ved bare du har nogle ekstremt tynde lår under den der gravid-dragt :-)

    SvarSlet
  2. Åh, jeg ville sådan ønske at det var sådan, men jeg har aldrig haft tynde lår. Selv ikke da jeg løb maraton. Istedet er mine ben mindst 5 cm for korte og så pakket med muskler, at jeg har svært ved at få støvler op over læggen. (Nu kan du ikke se det på billedet af maven, men der ligner benene vist nogenlunde sig selv)
    Til gengæld har jeg røv :)

    SvarSlet

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...