onsdag den 10. august 2011

Århusiansk kvinde fik ondt i halsen af slik-flagermus

Der er så meget, der undrer mig for tiden. Jeg er ikke kommet dertil, hvor jeg tilskriver mig selv ammehjerne. Der sker bare ikke så meget for tiden (ud over at jeg sødt synger AVFORSAAATAN og krummer tæer når tryklåsen knapper sig på flere gange om dagen).

Men jeg har tænkt på, om der er kommet en ny våbentype for autonome og Londonere i kamp? Jeg sværger, at den danske Emil på ferie i London, der blev interviewet i Godmorgen Danmark, sagde, at de kastede med missiler i gaderne.
Da jeg sidst hørte efter, var missiler nogle større, computerstyrede størrelser, som ikke lige er tilgængelige i Campden. Måske er det et slangudtryk for nye Molotovcocktails?

Er Malou Stella begyndt at synge(-ish)? Hvorfor?

Udtrykket 'Det er lige mig'. Det har jeg aldrig forstået. Hvad mener man, når man kommenterer vejrudsigten som står på møgvejr og siger men det er fint nok. Det er lige mig.
woot?

Endnu et udtryk: Melder han sig ved måltiderne. Det bliver brugt om babyer og det er et tjekspørgsmål for at kontrollere om børnene er sunde og raske og har appetit. Men hvad betyder det egentlig? At bebs står klar ved babs med serveringsbakken klar? Eller hvad?

Og til sidst. Hvordan er det lovligt at sælge 1 kgs-poser af Haribo-flagermus uden at skrive på den, at overdrevent indtag giver ondt i halsen. Må man det?


1 kommentar:

  1. Hader du så også folk der insisterer på at det er dejligt med lidt vand og køligere vejr? Det gør jeg nemlig. Altså hvad? Vi er i august - det er ikke efterår endnu!

    Hilsen Kristine, ny fast læser

    Ps. Ammebrikker er din ven

    SvarSlet

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...