lørdag den 13. august 2011

Vil nogen ikke nok sige, at jeg ikke ser sådan ud?

OK.
Jeg har set artiklen i Søndag. Bladet lå i min postkasse idag, så jeg lige kunne nå at række ud efter en brun papirspose at trække vejret i, inden mit kontrafej kommer til at ligge på alle kaffeborde i det ganske land.

Mærkeligt, at læse artiklen. Det er så længe siden, jeg talte med skribenten, at jeg dengang ikke var nået til at underrette myndighederne og billedet er af mig som højgravid.
Jeg, der har været højgravid i adskillige måneder, åbenbart, for billedet er taget, FØR jeg fik så meget vand i kroppen, at jeg ikke kunne have mine ringe på.

Jeg ligner Byggemand Bob.  Eller en Lego-mand i tømrer-outfit. Firkantet hovede, alt for kort (damn you, frisør) pandehår, bryster og mave, der er så runde at de er firkantede og kompakte. Hvis der kom et lillebitte jordskælv, så ville jeg lynhurtigt gå fra Lego-woman til noget, der er malet af Picasso.

Her gik jeg og troede, at jeg havde talje og kindben og større øjne. Ikke helt Lotte Heise-markeret i fjæset, men alligevel...

Er der ikke nok nogen, der vil fortælle mig, at jeg ikke ser sådan ud mere? (Please?)

1 kommentar:

  1. Så fik jeg endelig købt "Søndag" og du er jo en smuk kvinde... Du har intet at bekymre dig om, andet end at se dig selv med de positive brilller.. Godt gået med artiklen... Knus herfra.

    SvarSlet

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...