torsdag den 8. september 2011

Lang Torsdag

Mit morgen-tv varslede om fuld livedækning og valg-udsendelser æg til væg i anledning af, at der er valg om en uge. Supertorsdag. Zuper.

Pænt af dem at fortælle, at der vil være facere på skærmen, for det er vel det, de er? Partiformænd på gågaden i Ebeltoft, partiformænd i debat, partisoldater i kampagnebusser med flyers på gulvet: Facere.
De siger det samme om og om igen. De røde facere har endda skruet harmen på og giver regeringen skylden for alt på teenagemåden.(Og i ville gøre hvad, helt præcis?)

Ærligt? Jeg synes, der har været valgkamp i flere måneder nu og jeg er allerede træt i låget.

Det er meget mere tankevækkende, at det på søndag er 10 år siden, at De To Tårne faldt. Jeg kan lige præcis huske den dag for 10 år siden. Jeg var på Club La Santa, hvor styrkeløfterne fra Viking på Amager tvivlede på, om jeg nu var blevet ordentligt ædru, da jeg kom blæsende ud til poolen og sagde noget om et fly, der var fløjet ind i World Trade Center. Måske vidste de ikke hvad det var.

Canadierne kunne ikke komme hjem og var pænt rystede.
Nåmen, god tur anyway til Lasse, der flyver til Staterne, sundhedsplejersken, der flyver til Rom og K, der flyver til en anden træningslejr.
Vi skal fileme ikke bøje os og blive hjemme. Så... Jeg vil med!

1 kommentar:

  1. Jeg vil ZÅ ZUPER gerne ha dig med da! Det ku da være hyggeligt. Og jeg har stemt, så de kan snakke alt det de vil derinde :)
    - og der er plads i kufferten (som er klistret til i orange og gule advarselsmærker som den skal når man rejser som handicappet - super!)

    SvarSlet

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...