lørdag den 10. september 2011

Stem på revolutionen. Afskaf de rige

Jeg synes, at politikere er som riskornene i risengrød. Forbandet ens og røvkedelige at høre på, fordi de gentager sig selv igen og igen. Højere og højere.

De yderste fløjpartier undtaget, for de har råd til at nævne deres ideologier og dermed få debatter op (eller ned) på et plan, der pludselig bliver interessant - for så kan selv jeg tage stilling og kende forskel.

Det er ingen hemmelighed, at jeg hører til på den liberale side. Dette her har bestemt ikke ændret på det (Også selvom jeg tager højde for, at kilden er BT). Jeg mindes, at det er afprøvet ovre i noget Østblok.

Enhedslisten vil beslaglægge Mærsk og Lego

1 kommentar:

  1. Jeg synes at vi oftere og oftere ser den slags forslag: Forslag som stillerne inderst inde og med hånden på hjertet godt ved aldrig bliver gennemført. Formålet er udelukkende at signalere nogle værdier til deres (potentielle) vælgere.
    Så i bund og grund er det en flabet måde at føre politik, i stedet for at arbejde på realistiske scenarier for hvordan problemerne løses.

    SvarSlet

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...