tirsdag den 6. december 2011

Gider du ordne min røv?

Jeg har fået massage idag.
Det var svært tiltrængt. Må jeg i den forbindelse bekræfte historien om, at skomagerens børn har huller i sålerne? Både Mikkel og jeg er uddannede fysiurgiske massører fra den fineste skole, men får man så meget som aet sine rygstykker?

Jeg drog afsted til thaidamerne. Glædede mig, for mødregruppe-Lone har også været der og havde det som om hun havde fået bank to dage efter. Sådan en tur ville jeg også have, tænkte massochist-jeg og drog afsted med opsat hår og ve-vejrtrækningen i frisk erindring.

Det var rart. Dejligt. Blødt og flydende og afslappende. Jeg lå hele tiden og tankepegede på min lamme skulder, min champignon-skov af en myosesamling i nakken og ønskede mig, at hun bare ville stige op og gå med sine små thailandske fødder på mine baller, der siden ve-tiden har trukket i mit bækken og fået mit korsben til at lyde som knækbrød om morgenen.
Hvis jeg kunne nå, havde jeg bidt mig selv i gluteus medius for længe siden.

Selvfølgelig fik jeg ikke bedt den pæne thaidame om at give min røv en tur og gøre det hårdt.
Det ville være en forfærdelig risiko at løbe, når damen ikke taler ret godt dansk og der er varmecreme involveret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...