onsdag den 28. december 2011

kAARRfff

Da jeg skrev om hende den lade teenageekspedient i badetøjsbutikken, så løj jeg en lille smule. Jeg kunne ikke så godt skrive, at hun stod og gloede som en ko på en kasse med en kaffemaskine, når kaffemaskinen nu var en julegave til Mikkel, vel?

Nåmen. Den hittede.
Og idag er der kommet sådan en flot sag af en pakke med 4 kg blandet kaffe i kapsler også kendt som drugs i bæger. Alene farverne...

Det skal siges, at jeg ikke fik lov til at pakke op, selvom jeg har betalt for halvdelen (mindst!), for her i huset er pakker i mindst lige så høj kurs som kaffe og der er tøsekamp om at få dem.

Jeg var MEGAheldig at få det timet sådan at Mikkel skiftede Aksel Emil, da pakkeposten kørte forbi (Ja, han kørte for langt, men jeg var da ligeglad, for jeg har TRÆSKO som jeg lige kunne springe i og klapre ham i møde med mens min selvrespekt måtte blive hjemme imens)
Mikkel stod med dirrende hænder og klapsede mig over fingrene da jeg forsøgte at lukke pappet op for at komme ind til sagerne, mens han rakte sønnen frem og proklamerede at han gerne ville over til sin mor. Nu.

Jeg har taget billedet næsten uden at røre ved pakkerne og kan godt se frem til at have en fast kaffebrygger så længe der er pæne kapsler. Maskinen er stadig off limits.

Men mælkeskummeren er min. Muhahaha... eller... det der.

1 kommentar:

  1. Det er livskvalitet i små fine kapsler det der!! Elsker elsker elsker vores Nespresso og må simpelthen eje den skummer! Kan jeg lave en du lokker manden til at give mig den i fødselsdagsgave aftale med dig??
    - nyd kaffen, her er der fundet favoritter og den helt perfekte teknik til at lave det der drys af kakao som gør lattén enhver café værdig. Mums!

    SvarSlet

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...