fredag den 14. september 2012

Damen, der tabte både næse og mund

Det undrer mig, at det blev fredag igen. Det har været en sejtrækker af en uge som jeg personligt aldrig nogensinde håber at se gentaget.

Det sagde jeg også sidste gang.

Jeg er nok det mest empatiske menneske, kommentator-Sarah aldrig kommer til at møde. Uden at forherlige mig selv endda. Det er ikke positivt, for jeg er skidegod til at please andre og vide, hvordan de har det, mens jeg ikke opdager, at jeg selv er på vej i dørken, før jeg ligger med knast-aftryk i fjæset.

En jobstart i ny funktion, hårde dage med logistikhelvede på privatfronten og en kommentar på bloggen om at jeg både er ond og uempatisk og at jeg burde forestille mig at min søn har kræft, har derfor heller ikke været nok til at få mig til at overveje om jeg kunne bruge lidt fred og selvkærlighed - alternativt bare slå fra mig verbalt.

Næ næ.

Tics ved øjet var heller ikke nok.
Træthed og uvant glemsomhed heller ikke. 

Nervesmerter ved kindbenet og højre tinding fik mig i det mindste til at ringe til lægen. Efter et par dage.

Nu føles det som om mine kinder truer med at forlade mit ansigt. Meget ubehagelig snurrende smerte, så hvis verden lige vil holde sig selv et øjeblik og tænke gode tanker i min retning imens, så vil jeg holde weekend og tage på skovtur med mine to nærmeste.

De er varslede om at det er forbudt at blive mandesyge, hvis jeg ikke skal tabe ansigt.
Bogstaveligt.


4 kommentarer:

  1. God weekend - håber du får samlet lidt energi :-)

    SvarSlet
  2. Hej min yndlingsblogger. Jeg ville ønske jeg kunne åbne et vindue så du kunne glo uhindret ind i min historie, og se hvor vilde mængder af helt uberettiget fordømmelse (ud fra fejllopfattelser fra ende til ande) man kan have liggende på sine skuldre i årevis, og alligevel ryste det af sig i sidste ende og beslutte at det faktisk slet ikke er vigtigt. Mange tanker herfra, Sofie

    SvarSlet
  3. Hey alle tre. Tak... Fjæset blev hængende.

    Og Sofie. Først et kæmpe yay over at jeg er nogens yndlingsblogger. Det tog jeg lige en jubelrunde over. For det andet: Jeg gider godt høre mere om din historie med fordommene. Har du lyst til at skrive om det? Fang mig gerne pr mail...

    SvarSlet

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...