onsdag den 19. september 2012

Hvorfor Fifty Shades er bedre en Klougart

Lidt mere om Fifty Shades.
Jeg læste Rune Toftegaard Selsings blogindlæg idag og det glæder mig, at der er andre end mig, der hæfter sig ved romantikken og nævner at præcis det gør trilogien værd at læse. 

Jeg er samtidig stor fan af Josefine Klougart og er lige nu ved at læse hendes 'En af os sover'. Jeg faldt for hendes sprog ved en oplæsning og jeg synes stadig det er stærkt læseværdigt.
Litteraturmennesket i mig elsker et godt provokerende synspunkt. Især når det er et velbegrundet et.

Læs blogindlægget på Jyllands Posten, hvis du gider. Eller læs Fifty Shades uden at have dårlig samvittighed over ikke at være litteratursnob (nok).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...