torsdag den 5. september 2013

Kom med det

Jeg er så træt af kun at blogge, når det handler om kræft og vejen tilbage til raskliv. Der må være andet i mit liv.
Jeg er så forbasket irriteret over, at det andet, der er i mit liv, består af morgenrutinen, arbejde, aftenrutinen, 20 sekunders tv eller bog og så søvn inden næste dags tur rundt i hamsterhjulet.

Nej, jeg trænger ikke til at komme ud og hamre tequilashots eller være monteret under et kridhvidt spahåndklæde i eukalyptusdampende 48 timer alene. Nej, jeg trænger ikke til at tænke mere positivt og drikke aloe vera.

Jeg trænger til at få svar på kontrolscanningen imorgen, rå uforbeholdne mængder af kærlighed fra alle vinkler og træning. 

2 kommentarer:

  1. Kærlighed fra blogland fra mig! Og hep og waytogos over at du kører rundt i hamsterhjulet. God weekend <3

    SvarSlet

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...